Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Veckans slutdag

Publicerad 2012-10-07 18:04:54 i

Då var vi framme vid söndag igen, dagen började ganska tidigt idag hade gärna velat ligga kvar o sova en stund till men jonna ville gååå nerrr sagt och gjort. liten frukost intagen och jag gick upp och tvättade håret medans jonna satt och såg på barnprogram hon märkte nog inte änns att jag gick (självklart sa jag till henne att jag gick upp), gjorde oss iordning och daniel hämtade oss vid 10 ca.
 
tjejerna lekte väldigt bra idag måste jag säga inte massa bråk visst har dom egna viljor men gick ändå väldigt bra;) (amanda,iza o jonna) en väldigt trevlig dag måste jag säga :)
 
em spenderades med en promenad så jonna somnade och sen en sväng till svärmor.
 
Kvällen kommer spenderas framför solsidan som börjar ikväll wohoo;)
 
Nae nu bad för lilla j.
 
/jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela