Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

7år!

Publicerad 2013-01-22 19:31:17 i

Jajemen igår hade vi varit vi i hela 7år tänk vad tiden går säger jag visserligen varje år som går men det gör ju verkligen det! förstår inte vart det tar vägen egentligen helt sjukt!.. men vi firade inte speciellt får bli något mysigt firande när det blir två siffrigt tycker ja allt:)
 
Har väl inte hänt så speciellt mycket, tyckte verkligen att det var skit kallt imorse -13 visade den när vi gick idag och tack o lov att jonna ville halv ligga ner i vagnen så fick hon inte draget på sig så mycket iaf mesta delen av vägen.. Jobbet/praktiekn har gått bra inget speciellt att uppdatera om. Hade sån fruktansvärt tur att svärmor var på ica när jag slutade idag så ringde henne och så fick vi skjuss av henne till/från dagis så skönt att komma hem lite skapligt men ska inte klaga har haft väldigt lyxigt i snart 3 vecor med skjuss måste jag säga! o imorgon skulle jacob köra oss på morgonen vilket också är skönt.
 
Har inte gjort så mycket med tiden här hemma ikväll jonna åt, sen gick vi bort till hennes farmor en sväng, kom hem o lekte lite i hennes rum och sen läste viu favorit boken "Gissa hur mycket jag tycker om dig"  Den är verkligen fantastisk! jag gillar den jätte mycket och kommer kunna den utantill har jag en kännsla av haha:)
 
Kläderna jag hade beställt via en fb sida kom idag och dom är verkligen super fina helt otroligt att man kan göra sånna fynd ibland och ha lite tur på sin sida att det fanns en kvar av leggingen o även att tunikan fanns i den storleken jag ville ha och märket var av name it bilder kommer sen när hon ska ha dom på sig och det blir när hon fyller tre! :) o det är ju inte långt kvar till det.
 
Har börjat fundera lite på vad man ska itta på och har insett att pusse,spel och sånna saker fatts här hos oss så det har jag börjat kolla lite på nätet tror det blir lättast att beställa hem:) så himla smidigt! :)
 
 
Ojdå nhu börjar farmen sm jag följer så hejhej
 
//Jasminev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela