Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

2013

Publicerad 2013-01-01 21:34:31 i

Nytt år nya möjligheter...eller?? ja de väntas o se vad detta år har att erbjuda helt enkelt, men avslutet på 2012 blev iaf väldigt lyckat god mat, trevligt sällskap och även barnen hade det bra.
förräten bjöds det på vitlök/mozarella bröd, varmrätt oxfile eller fläskfile med potatisgratäng och tillsist gino till efterrätt o såklart de berömda snackset:)
 
jonna höll sig vaken tills vi skulle åka hem vid 2 vilket var helt underligt att hon orkade men hon sysselsatte sig själv när dom andra tjejerna hade somnat så de var ju ok iaf o hon sov till ca 10 idag så hon fick väl endel av sin sömn iaf ven om dagen har varit lite tröttsam men det gäller nog oss alla:)  men iaf idag har vi bara tagit de lungt gick en sväng ner till viken för att få en promenad o sen blev det middg hemma hos fam wilce/filpsson på lite räster o kyckling fick det bli.
 
imorgon börjar vanliga vardagen igen dagis o praktik, o hoppas även på att få lite svar imorgon hur läget ligger till men de får vi  väl se:/
 
Jag ska väl inte sitta uppe så mycket länge till bättre o försöka få lite sömn innan man ska upp igen o försöka vänta tillbaka dygnet att stiga upp vid sex....
 
Hoppas ni alla hade en trevlig o bra nyårsfirande o hoppas erat nya år kommer bli som ni önskar även att det kommer innerhålla både med o motgångar
 
//Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela