Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Bilder:)

Publicerad 2013-02-22 08:52:34 i

Pappan och Jonna förbereder för åk
 
 
Mata änder

Igår när vi kom hem från jobb tog vi en promenad ner till sörbyskolan där jonna åkte kana ner för backen och busade i snön och bland stor snöklot barnen hade kämpat med:)
 

Annars flyter livet på ganska bra nu vi hoppas på framtiden och att allt börjar bli ljusare iaf vad vi hoppas på nu.
Idag styr vi mot kolmården tropicaret blir det idag har aldrig varit där så ska bli spännande o se, även vad jonna ska tycka om de även om hon är rädd för sprindlar osv så hoppas jag att hon kan tycka att det är roligt:) och att hon lär sig att dom är inget man behöver vara rädd för iaf inte när dom är bakom glas:)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela