Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Nu är snart julen är

Publicerad 2012-12-22 20:00:36 i

Ja o vad skönt att julen snart är här de betyder att de snart är vår igen med härliga sol men vintern har ju sin tjusning med, veckan som gått har inte varit så kul åkte på magsjukan måndagnatten både jag o jacob o även jonna var lite halv kraslig så var hemma hela veckan med henne o j jobbade tor/fred iaf... så har väl inte så jätte mycket att skriva om veckan som har gått förrutom att jag hittade orken att klä o göra våran gran fin o tjustig så nu str den o spriden sin härliga jukännsla i huset.
 
Jonna har fått flytta upp sitt kök till sitt rum o de verkar som hon tycker det är roligt med för då lever hon sig in i leken mera osv iaf nu när de är så nytt me det.
 
idag har vi iaf varit nere o lunchat nere på blå med våra kära vänner o efter de bestämde vi att vi skulle utnyttja dagen lite till och gjorde oss iordning här hemma med overall o pulka så åkte vi hem till dom igen och barnen åkte lite pulka o lekte i snön väldigt härligt försökte ta lite kort men min kamera hade laddat ur tyvärr verkligen! blev middag o mera bus en väldigt bra dag ändå o kul att se att tjejerna faktist kan hålla sams med! ;) nu försökte dom stänga ute malte ist o leka själva nu när han har blivigt så stor att också vilja vara med :)
 
Tror även nyår kommer bli jätte bra! hoppas på det iaf härligt att kunna umgås med sina vänner man ska vara rädd om dom få man har som verkligen är äkta <3
 
Jonna somnade iaf jätte fort när vi kom hem o nu sitter vi bara o tar de lite lungt ska väl hänga lite tvätt o sånt bestyr snart ..
 
hoppas ni alla får en riktigt god jul och ett gott nytt år!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela