Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

farmen o fam annorlunda

Publicerad 2013-02-04 19:55:41 i

ja det är de jag vlar ögonen på nu iaf o såklart har jag en liten wilma som ligger i mitt knä också:)
jonna ligger för natten men sover inte riktigt än ocj jacob är ivåg på övning m brandkåren idag skulle dom tydligen testa att gå igenom isen brrrr säger jag bara men säkert väldigt nyttigt!!
 
dagen har annars varit bra gick bra att gå till dagis på morgonen men oj vad jag längtar tills solen möter mig med sina varma strålar när man går sådär tidigt på morgonen men det är nog snart där! :)
men hade tur att jacob hämtade oss idag för snön verkligen öste ner när jag slutade!!
 
det var en liten uppdatering om dagen iaf
 
//Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela