Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

letat efter gissa böcker

Publicerad 2013-02-02 22:55:05 i Allmänt

Skrev ju somsat att ja skulle gå o lägga mig men inte har suttit o letat efter gissa böckerna ett bra tag o tilllsut hittade jag dom puh hoppas dom fnns i lager för det stod inte varken eller o om dom finns vet jag en person som vill ha hemsidan dit iaf ;) lovar att ge dig den när jag får varorna för då vet jag att de funkar o att jag inte blir lurad :)

Meeeen nu ska jag sova!! eller försöka iaf

Goo natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela