Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Det börja funderas på 3årskalas:)

Publicerad 2013-02-02 21:59:15 i

Har börjat fundera lite på hur vi ska göra med jonnas kalas men får bli ett litet med dom närmsta släkten som det ser ut nu iaf o har även frat lite om tårta pratade med lilla blå köpte nämnligen jonnas fina 1årstårta där o den var såå himla vacker så funderar på o göra detsamma iår fast en mkt mindre så får man bara en liten bit var o sen typ kaka eller något sånt... o tårtan måste ju vara utan grädde med eftersom hon inte tycker om det inte jag heller förvisso men det är ju hennes dag så hoppas det blir en bra dag iaf!:)
 
Alla hennes paket är köpta eller beställda.. förra veckan kom det hem 3 pussel och ett spel och denna vecka hoppas jag på att hennes dockstol som ja hittade idag kommer men den dyker nog upp på tisdag el onsdag:)  o såklart lundbytillbehören jag hade nästan glömt som blev inköpta på gekås:)
 
Idag har det inte hänt allt för mycket tog en lugn morgon, gjorde oss iordning med en mindre glad o envis jonna så hon och jag gick ner till viken matade änderna på vägen och det var uppskattat och sen tog vi en fika med pappan som tog bilen ner för vi skule handla lite där nere efter fikat på lilla blå.... jonna åt verkligen bra där nere pannkaka m sylt o bestämt utan grädde haha och melon var det till idag o hon var verkligen super nöjd över de;) sen gick vi iaf mot inredet en snabbis, röda korset hittade jag lite barnböcker som alltid går åt och sen ner och handla lite.... hem med en trött jonna som somnade direkt och jag började med att dammsuga, tvätta golv och putsade av tre fönster på innsidan det var vad jag orkade!
 
Jacob höll på o göra sig iordning han är i stan ikväll med jobbet skulle ut o äta på norrköpings finaste/dyraste reasturang tydligen tänk om man hade sån tur att få prova på de då!!
jonna o jag har iaf myst hela kvällen jag ställde mig o stekte köttbullar (tar ju sån fruktansvärt tid) men när vi ätit i ett navs o vilat magarna lite så plockade vi fram lite gott o såg på filmen det regnar köttbullar....
 
Jonna la sig vid ca 20 så kvällen är väldigt lugn måste jag säga, har bara en tvätt att hänga o förbereda en för imorgon sen ska jag nog gå o lägga mig är ganska tråkigt att sitta själv men men så är de..
 
Imorgon hoppas jag på en sväng till södeköping så jag kan införskaffa canvastavlorna jag väntat på nu ett tag till väggorden så det kan bli klart någongång o ev en tripp till hageby bara får se helt enkelt men  bil har vi iaf fått låna så det löser sig iaf:)
 
nae byebye ha de bra alla där ute
 
//Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela