Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

om jag ska vara ärlig...

Publicerad 2012-12-27 20:24:35 i

ja just som rubriken säger så om jag ska vara riktig ärlig så känns det lite tungt nu, tårarna bränner o allt känns lite extra tungt eftersom framtiden inte ser så vis ut håller på o bryta ihop av att inte veta någonting fy fan säger jag bara hur kan en person bete sig så mot så måna människor det är så många som blir drabbade men det verkar han inte bry sig om... visst denna månaden går de väl men nästa då? o efter de?? hum jo jag vet har lätt att stressa upp mig men ja får helt enkelt se hur dethär slutar.
 
hade planerat att vi skulle åka till ullared gekås lördag-söndag men som det ser ut i dagsläget blir det inget med de hoppas verkligen det ändras imorgon..... åhh
 
men nae hålla huvudet högt ett tag tills man stupar..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela