Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

jobbvecka

Publicerad 2013-03-08 21:01:50 i

då har min första jobbvecka passerat, känns lite konstigt att gå ooch dryga på fm och sen åka iväg och jobba några timmar men det kommer nog bli bra när man kommit in i lite rutin igen ska nog prata lite med dagis om lite småsaker jag funderat över för känns som jonna misssa alla viktiga saker nu när hon kommer så sent:/ så ska kolla upp lite hur man ska/kan göra....
 
annars är fredagkvällen lugn myset har passerat blev lite gott tilltugg som moröttet,popcorn,gurka och dipp till nya tingeling filmen som faktist var helt okej:) ganska fint budskap i filmen måte jag säga.
 
Imorgon lördag är det utgång på kvällen som står på schemat så på dagen ska vi ta de lungt jonna o jag ska fika med farmor nere i viken och bara ha de bra hade jag tänkt o sen på em blir de väl att göra sig lite iordning osv.. tror det kommer bli en trevlig kväll hoppas på det iaf:)
 
söndagen blir nog ganska lugn kan jag tänka mig jacob går på jouren igen och ska väl pysla lite här hemma kanske får se lite hur de blir:)
 
Nya vårskor i all ära hihi och håret i en fin hästsvans en fm när vi åkte ner och tog en liten fika:)
 
när vi satt o åt lite förrut kom inte igåt riktigt vad vi pratade om men de lät såhär lite kort iaf
Jag- Du är så söt när du sover!
Jonna funderade lite sådär som hon gör- Nae jag är ju söt helatiden ;)
 
Där fick jag ja hihi 'r så himla kul med denna åldern måste jag säga mycket funderingar och mycket ord som kommer från ingenstans:)
 
Nae har väl inte så jätte mycket att berätta om just nu blir lite glest mellan inläggen nu tyvärr men de kommer väl snart igång igen:)
 
//Jasmine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela