Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Födelsedag! Jonna 3år 6/2-13

Publicerad 2013-02-22 09:13:39 i

 
Har inte uppdaterat om jonnas fördelsedag
 
Tror hon hade en mycket bra dag för både mormor,morfar,farmor,farfar, gammelfarmor/farfar och gammelmormor var här så det blev ett litet kalas, jag gjorde två sorters matpajer köttfärs och ost och skinka tror det blev ganska lyckat även om jag kunde kryddat lite mera men lite stressad då bli det lite missar:)
Och en fin tår
ta var det med såklart som vi hade beställt den var så fin så fin och den var en liten specialare eftersom vi inte tycker om grädde i denhär familjen så gjorde dom en prinsess med mera vaniljkräm ist den var faktist super god:)  
hon fick massor av fina presenter bland annat en cyckel, delar till sått dockskåp, rit-tillbehör, pussel/spel osv.....'
 
 
 
<3 Allas vår fina prinsessa <3
 
Tänk vad stor hon har blivigt hela 3 år helt otroligt vad det går fort men oj vad hon förgyller våran dag det är ju liksom hon som är våran dag iaf min! våran otroligt envisa,söta, fundersamma, älskade, glada  lilla (stora) tjej! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela