Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Oj vad snö det har kommit!

Publicerad 2013-01-15 20:12:26 i

det snöar o snöar jag som hade hoppats på att det snart skulle bli lite varkänsla men inte men är ju somsagt bara januari juh så får väl lugna mig lite...
 
Men iaf livet går vidare, jacobs jobb har gått i konkurs så vi håller alla tumamr vi kan för att någon ska köpa upp företaget annars vet jag inte vad vi ska göra o ärligt har jag inte energi att oroa mig för de  just nu iaf inte denna månaden försöka smäla dessa månader av oro som har varit o pågått sen ja typ i somras om jag tänker efter! men somsagt nu ber vi verkligen att vi kan få en nystart skulle vara så skönt.
För mig går det ju faktist ganska bra är väldigt kul att jobba innom kök även att jag inte lagar så mkt mat men det kanske kommer? för försöker suga åt mig lite av hur chefen lagar o hur hon gör på sitt sätt så kan man säkert utveckals lite med även om jag känner mig lite snurrig ibland men aja så är de när det är så mycket nytt och kassan ska vi inte prata om hua avskyr den verkligen o en av dom anstllda verkar inte förstå att jag verkligen inte kan den hon verar tro men ja du har ju gjort dehär nu då kan du det nu ju o där du var förrut hade ni ju kassa?!! JA men inte en sån kassa precis men men så är de någon gång ska väl det gå in i minnet de med.... är liksom svårt att koppla bort så mycket annat o komma ihåg har verkligen jätte dåligt minne numera förstår ine varför typ kortids men så är de med det! jag har iaf till början av mars att vara där sen hoppas man att man kan få vara var p åett vick där.....
 
Idag/kväll har vi varit på dropp in middag jacobs farfar fyllde 75 så de var trevligt, snällt att jonnas farmor o farfar hämtade henne så ja slapp gå framotillbaka o jacob kom senare då han har varit på sjukvårdsutbildning i kisa hela dagen inom brandkåren..
 
Nog om det så ser det ut nu iaf:)
 
Hoppas ni har det bra där ute i snövädret!
 
/jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela