Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

tänk vad lätt det går..

Publicerad 2013-01-20 21:30:47 i

Ja lördagen var lite hektiskt eller ja kasnke mer att tiden sprang iväg tyckte jag! först sprang vi inne på bauhouse o köpte mattan som skulle in i jonnas nya rum (vårat gamla) o sen på rusta för lite färg.. vi var inne kl 10 redan så vi hann gasnka mycket o efter dom två tråkiga handlingaran enligt jonna åkte vi till busfabriken så att även hon kunde få något som hon tkr är kul och så vi kunde få lite egnetid som familj vilket var väldigt mysigt. Till en början var hon lite rädd var ju ett tag sen vi var där så hon tyckte att allt var så stort och väldigt mycket men det släppte snart och även hon sprang runt o lekte o bollhavet var helt klart en favorit!  efter så åkte vi till baouhouse hade glömt en sak där så in dit o när man ska göra något lite snabbt går ju liksom inte... men men efter det in en sväng till city o kolla lite hittade lite på hemtex till våran säng kuddar o en filt så nu kör jag mörkblått,snart och vitt i sovrummet.
Fika på waynes såklart, sen vidare till hageby var tvungen att kolla lite i inredningsbutiken hittar alltid något skoj där för bra priser!
Tillslut hamnade vi i sörping jag hade velat in på dollarstore men dom stängde lång innan vi kom dit nämnligen redan vid fyra men men så är de klarar mig än då så ville jonna äta pizza så in på vi&ni o tillslut hem!
 
Men kvällen var inte här än haha jag hade bestämt mig för att oavsett vad klockan var så skulle jag måla en gång och så blev de! o sen även en gång på morgonen men idag så det är vad vi har pysslat med hela dagen typ lägga in matta, in med alla saker på rätt plats osv men oj vad bra det känns jonna fick ett härligt stort rum att leka på så när hennes kompisar är här så blir det inte så trång eller om vi är där uppe så får vi plats allihopa:)
Vårat nya sovrum blev med helt perfekt! har lite kvar men det är ett litet projekt jag tänkt testa så de får jag göra i veckan orkade inte med det idag så de får bli senare:)
 
Nae nu ska jag hoppa in i duschen sen lägga mig i en ny, renbäddad säng åhh vad skönt!
Hoppas ni haft en bra helg för det har iaf vi haft!
 
//Jasmine

Kommentarer

Postat av: lizette

Publicerad 2013-01-20 23:41:36

Vad duktiga ni är! Kul när det blir som man tänkt sig :) ja, gillar också vitt o mörkblått! Kör också på det mycket här hemma! Lycka till med projekten! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela