Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Projekt

Publicerad 2013-01-16 10:12:00 i

Ja just de jag har börjar fundera på ett litet projet nämligen att vi ska byta sovrum med jonna för eftersom hon har börjat leka så mycket på sitt rum numera så varför ska vi ha det stora rummet då? så vi ska måla o lägga in sån matta hon har i sitt rum nu tror det kommer bli jätte bra! och sen slipper jag ha massa saker här nere såå skönt!! och sen i framtiden kasnke vi flyttar tillbaka om det är så att hon har syskon som slåss om rummen  eller något så blir det ju lite mera jämt med lika stora osv men det är ju en annan sak vi får se så ser planerna ut nu, så hoppas vi kan dra oss mot stan i helgen o införskaffa lite färg o se om vi ska hitta på något roligt med skulle behövas!
 
så om det är någon som har lite möbler ni vill sälja så säg till kan vara intresserad;)
 
 
//Jasmine
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela