Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Dörrprojektet

Publicerad 2013-01-26 15:14:02 i

Dörren i våratsovrum var ju så himla ful vet inte riktigt vad dom förra ägarna gjorde! o jag lyckade inte få bort all gammal ful tapet så då tänkte ja jag tapetsera över hela dörren!!
 
 
så såhärt såg det ut före!
 
 
Och efter!
 
Blev iaf en klar förbättring, och inte illa av någon som inte tapetserat förrut haha ;)
 
Idag har vi inte gjort jätte mycket blev en liten födelsedagsfika för jonnas farbror som fyller 14 och sen in på valdixi och handlade lite kläder till mig länge sen jag gjorde de kan jag lova!
När vi kom hem vid ca 13 så la jag jonna och hon sover än! helt konstigt fast hon har haft feber så är väl därför idag hade hon ingen på morgonen iaf så det är väl på bättringsvägen. Men medans hon har sovit har vi plockat lite uppe i våran klädkammare osv för fick hem ett jätte fint skåp igår till jonnas rum så nu har expedithyllorna åkt ut o in i våran kammare ist blev väldigt bra i jonnas rum måste jag säga! :) är himla nöjd över det och även vårat sovrum som bara blir bättre o bättre ska bara få hem mina canvastavlor för får köpa nya för dom jag hade hemma var för små till det jag skulle ha dom till så det projektet får vänta lite till....
 
Nae nu ska vi väl snart göra oss klara ska på kalas sen för farbron som fyller 14 somsagt.
 
Hoppas ni har det bra där ute i kylan för brr vad kallt de ska vara då!
 
//Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela