Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

söndag

Publicerad 2013-02-03 20:40:20 i

blev en tripp till sörping ochstan en svänga med, hittade det jag behövde och skönt at komma hemifrån lite, nu vanckas det för en jourvecka vilket innebär att jag ska går imorgon till dagis då j har övnining på kvällen o ja bilen är på lagning så blir lättast så...
 
veckan kommer nog rulla på ganska fort ska städas lite o allt annat vanligt bestyr här hemma även om tiden kan vara knapp på eftermiddagen när man kommer hem..
 
nu ska jag snart börja plocka iordning så kläder bara är o hoppa i imorgon och sen gå mot dagis o jobb :)
 
Bye bye
 
/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela