Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Torsdag

Publicerad 2012-10-04 10:34:20 i

Vilket regnväder!
Börjar bli trött på att det ska regna hela tiden kan det inte få blir en fin solig höstdag snart så man kan vara ute hela dagen? Lilla J är iaf lämnad på dagis idag gick de bra att bli lämnad hon har ju dagar hon inte vill gå in o leka osv men idag gick de bra puss o kram o sen rätt in på avdelningen o börja leka. Jag har iaf ätiti en frukostmacka iaf o hade tänkt in i duschen en sväng o piffa till sig lite kanske så känner man sig lite piggare :)
 
jag hoppas verkligen det kommer gå bra på kontrollen hoppas verkligen jonna inte blir sådär blyg o envis att hon inte vill men men får se helt enklet :)
 
ser på malou efter tio just nu det är så hemsk handlar om en tjej som hade önskats vara en son ist hennes förräldrar bytte henne mot en som och hon blev slav osv helt hemskt!
 
men men ska väl somsagt duschen nästa!...
 
/jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela