Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Torsdag

Publicerad 2012-10-25 11:40:46 i

Kylan bet till ordentligt i kroppen imorse när vi gick till dagis var ju bara 2 grader burr men  på något sätt ser jag fra, emot vintern!? konstigt nog jag som absolut inte tycker om vinter,kyla,snö på något sätt brukar hellst vilja gå i ide då men inte nu känns det som men kan ju ändras ;)
 
Annars igår var det oktobermarknad, först gick vi till lotta (jacobs moster) vid ca 11 tiden jonna busade runt o hade koll på hamstern dom har, kaffe och jonna fick mackor ifrom av pippi och en gris (av peppakaksformar) men hon åt upp dom iaf, kan säga att hon berätttade imorse att hon hade ätit pippi macka och grismacka hos lotta igår så de var något som var lite kul tydligen :). gick sen ner mot marknaden kollade lite sen möttes vi upp av sara och ulle (med barn) vilket var mycket trevligt gick runt o kollade lite men hittade väl inget speciellt jag ville lägga pengar på ev sånna fårskinnstofflor till jonna men blv inga får införskaffa de på julmarknaden såfall om jag känner att hon kommer använda dom. hade tänkt fika på blå men var så fruktansvärt mycket folk där så handlade med fika hem hit ist så fikade här hemma allihopa..... så lek o bus här hemma.
 
Idag blir det öf efter dagis har jag tänkt är ganska skönt att komma dit o bara ta de lite lungt (tar de ju lungt hemma med men ändå!) annars har det väl inte hänt så mycket nytt, helgen ser ut att bli ganska lugn vet inte vad vi ska hitta på riktigt...
 
Känns som man blir lite småtokig av att gå hemma liksom inget socialt liv över huvudtagen man blir så nedstämd....
 
 
//jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela