Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Tisdag

Publicerad 2012-10-23 19:40:45 i

Känns som veckorna går jätte fort och ändå får jag verkligen inget gjort känns de som, ingen ork till att hålla hemmet i skick som jag vill ha det egentligen, endast trott o slö hela tiden vad är de här såhär ska de inte vara...
 
morgonen var lugn vaknade innan jonna idag hon har börjat sova längre helt plötsligt vet inte varför men till ca halv åtta och då har vi ca en timme på oss att göra oss klara för att gå kan vara lite tajt ibland :)
gick hem o la mig efter jag hade lämnat jonna o lag o slumrade ända till jag skulle hämta henne och hade behövt mera sömn känner ja har en såndå envis huvudvärk idag som gnager liksom......
 
Iaf hämtade jonna, fick höra som jag skrev på fb att hon hade sagt till dom att jag inte var snäll och skulle skjuta pappa vilket jag blev helt paff över att höra så jag sa men hon sa inte sluta då? nae de tror vi inte fick jag till svar jaha liksom visste inte riktigt vad jag skulle säga men tittade sådär dömande på mig men men blev ganska nedstämd av det, Självklart förstår jag att jonna inte vet vad hon säger osv men ändå! inte kul att få höra tänk själv liksom att man bli bedömd på hur man är negativt nästan någongång hade det varit skönt o höra något bra aja nu släpper jag dehär. skitsamma
 
Gick ner till lekparken solen lyste så härligt till och från mellan molnen.... satt sen o kollade på dom få båtarna som låg kvar o njöt av solens strålar, gick o handlade lite, och gick och tog en lill fika på blå och även lotta och hennes son kom förbi så det var trevligt med lite sällskap.
 
Hemma blev det matlagning, fläskfile och potatisterriner (som potatisgratäng i en rund kaka) ska nog ge mig på att göra egen sån potatis någongång för de var super gott..... sen tog jonna och jag ett bad vilket hon tycker är så kul när vi gör det tillsammans och efter det lite nervarvning i soffan och läggdax, så nu sitter jag här och snart ska ta tag i kök,plock av leksaker och annat.... och invänta att jacob ska komma hem han har jourvecka och övning idag.
 
//jasmine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela