Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Söndag

Publicerad 2012-10-28 19:24:25 i

Precis lagt jonna för natten hon var väldigt trött kan jag säga en tidförändring på en timme gör mycket för dom små, har varit på middag hos svärföräldrarna nu ikväll så det var trevligt och jonna busade för fullt så hon komemr nog sova gott inatt. annars har dagen gått väldigt fort måste jag säga har inte gjort så jätte mycket egentligen plockat lite på övervåningen städat jonnas rum osv inget roligt så direkt... men iaf på em när jonna sovot så gick vi ut o grillade lite korv för vi hade missat lunchtiden fick bli lite senare och då krattade jag ihop alla löv även om det inte gör någon nytta än men ändå..... så det var iaf uppskattat att leka i:)
 
Kan berätta lite kort om lördagen började morgonen med att slänga i lite färg i håret var evigheter sen jag gjorde de så sagt och gjort, blev en promenad ner till viken med svärmor för fika på blå, koll på valdixi och blåkusten butiken där vi införskaffade ett sånt fågelhus som är välbesökt här hemma:)
städade sen av här hemma lite en ganska lugn lördag..
 
Veckorna går så fort snart är vi framme vid et nytt år igen dags att börja leta upp julklappar:)
 
nae har inget vettigt att sriva just nu kommer kasnke in ett mer i ntressant sen..
lägger in lite bilder från buset bland löven :)
'
'
//jasmine
 

Kommentarer

Postat av: Ellinor

Publicerad 2012-10-28 20:17:44

Ser så himla kul ut😃

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela