Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

promenad

Publicerad 2012-10-10 09:59:03 i

Åh vilket underbart väder det ör idag! lite kyligt men gör mig ingenting bara solen lyser ååh så skönt!'
riktigt uppiggande:)  jonna gick även själv en bit vilket hon gör ibland hon gick runt i högar av lös såg så mysigt ut o givetvis hade jag ingen kamrea eller jo visst mobilen men inte riktigt samma:/ så tänkte lassa upp kameran idag men hittar givetvis inte laddaren så ska väl börja storleta har väl lagt den på något såntdär väldigt smart ställe som jag skulle komma ihåg! suck.....
 
annars har jag inte så mycket planerat idag plocka iordning o så tills jonna kommer hem då ser det lika dant ut igen ;)
 
Nu ska jag göra mig en toastmacka till frulle mums, höres säkert ikväll o hopaps jag lyckats ladda o tagit lite fina höstbilder med kameran ;)
 
//jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela