Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Onsdag

Publicerad 2012-10-03 11:24:41 i

Jonna lämnad på dagis o jag har inte lyckas ta mig till att göra någon nytta alls FY MIG! men nae,
* plocka iordning i skåpen i köket
* städa i vanlig ordning
* annat plock
 
MEN men jag orkar inte ta tag i det nu, ska nog faktist lägga mig en stund ist i soffan i invänta till jag ska ge mig ut i detta härliga regnväder o hämta hem mitt lilla hjärta från dagis vid 14 ist.
 
Men iaf gårdagen gick jätte bra hittade lite småsaker till både mig och jonna det bästa fyndet ja de var nog ett par byxor som egentligen är ankel men passade mig perfekt! haha ja man har ju korta ben ibland ska man ha lite flyt att inte ha förlånga byxor, även en jättesnygg tröja som jag nog ska spara till att ha på julafton m.m, jonna skötte sig exemplarikt stort sett hela dagen inte massa bråk lyssande faktist ganska bra med liksom vad ska man begära av en nästan 3åring i en massa tråkiga klädaffärer:)
jacob kom in efter jobbet och vi handlade senare på citycross blev en ganska sen dag men helt klart en super bra dag :)
 
imorgon står det kontroll hos bvc för jonna  2,5 års, ska bli spånnadne o se hur det går om hon vill sammarbeta och berätta o visa vad hon kan :)
 
de var allt för idag eller iaf för stunden
 
Glöm förresten att jag skrev härliga där uppe inte alls så härligt att ge sig ut för det fullkomligt öser ner hua kommer se ut som en dränkt katt när jag kommer hem men får intaa mig själv åh vad nyttigt jag är som är ute o går och får frisk luft ;)
 
/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela