Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Onsdag

Publicerad 2012-10-31 19:49:51 i

Hade precis kommit hem efter att lämnat jonna på dagis så kom anna så åkte vi ner och tog en liten fika mycket trevligt!, sen åkte vi ut mot deras hus som kommer bli så fint när det blir klart är ju inte så jätte mycket kvar att göra:), torkade skåp o lite sånt, hämtade jonna efter dagis och begav oss till äffären dolllarstore som har öppnar i söderköping en affär som är lite lik ÖoB o kasnke gekås eller något lite svårt att beskriva men hittade lite olika bra att ha saker.
 
Väl hemma igen blev det matlagning,lek, bolibompa och läggning så nu götr vi inte så jätte mycket ska väl se på nybyggarna.
 
Imorgon ska vi ut till huset igen om inte bebisen tänker titta ut så anna hämtar mig vid dagis så komemr vi nog hinna med o plocka endel. efter dagis får vi se vad vi ska hitta på om det bli öf eller inte har inte betsämt mig än men tror jonna är sugen på att gå dit.
 
 
//jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela