Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

möte

Publicerad 2012-10-30 20:21:57 i

mötet gick väl ok iaf nu hoppas vi på att vi får ett ja till praktikplatsen men får se vad som händer får väl reda på mer i slutet av veckan....jonna fikade iaf på blå med sin farbror tror dom hade det trevligt iaf :)
provade bara för skojs skull att göra teoriprovet haha 41 av 70 så en bra bit på vägen man måste ha 52 för att bli godkänd men tror somsagt när ja kommit längre i "utbildningen" så blir de nog bättre resultat med, och kasnke inte ska sitta såhär sent lite halv okoncentrerad o allt:)
 
j är iväg o tränar o ja sitter själv igen suck känns som jag alltid är själv! trött,arg,irriterad,ledsen... osv blandade kännslor inte över att han tränar eller är så trött det kan inte hjälpas men ändå!!  så är de.
 
aja nu ska jag fortsätta se på tvn kanske ta mig en liten tallrik med glass såhär en tisdagkväll ;)
 
har ni haft en bra dag?
 
//jasmine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela