Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Måndag

Publicerad 2012-10-01 20:59:08 i

gokväller!
 
måndagen har nästan passerat, morgonen blev en tripp till kyrkis vilket uppskattades med lek o lite höstpyssel mer sånt gillas:)  fick gå innan sångstunden skulle ner till af o fylla i ett papper då mina dagar tog slut idag så gått in i något som typ är likadant fast med ett annat namn typ vad jag fattade som..... väl hemma fixade fram lite lunch lite sådär panikartat hade inga rester o inget framme så lite skinka fick bli skinksås o pasta till de perfa :) samtidigt som jonna åt fixade jag en smet till muffins då vi skulle få lite besök på em.
 
jonna fick gå o lägga sig o vila lite o vid ca tvåtiden kom vännen ulle med sina små godingar amanda o josefine:)
 
en gasnka bra dag måste jag säga, kvällen spenders framför tvn o ja ta de bara lungt ska nsart göra iordning en het räckmacka till mig som jag ska smaska på till underbart är kort:)
 
morgondagen ska spenderas i stan woohooo!
 
/jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela