Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Måndag morgon

Publicerad 2012-10-15 11:37:17 i

Början av denna vecka kommer nog gå ganska långsamt men ganska mycket tvtittande o mys i soffan känns det som, jonna är fortfarande inte pigg, feber,magont (inte alls lika mycket som innan), ont o halsen eller blåsor kan inte se riktigt så ja mycket kramar blir de o sitta i soffan.
 
Har iaf försökt lägga henne nu så hon kan sova bort febern för hon steg nämligen upp när jacob åkte till jobbet idag så hon låg en stund hos mig o frågade många gånger om hon fick gå o leka på sitt rum så ja visst tillslut fick hon göra de o efter en stund kom hon in igen o la sg o somnade en stund:)
 
jag ska nog inte heller göra så jätte mycket idag har jag tänkt känner mig sliten ska nog också lägga mig o slumra framför tv en stund o sen ta tag i lite plock, leta jobb osv.
 
//jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela