Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Måndag

Publicerad 2012-10-22 20:51:55 i

Helgen passerade ganska snabbt..
Fredagen kom min mamma upp och tog hand om jonna då vi åkte till skövde på lördagen till jacobs bror.
Kom hem ganska skapligt en då på lördagen men var helt slut hade hått upp vid halv fyra på morgonen så det kändes av! söndagen tog vi det bara lungt tog en promenad ner till viken på fm och tog en fika med mamma innan hon skulle åka hem mycket trevligt, hoppas vi kan få ihop det snart så vi kan åka ner var länge sen nu, skulle vilja träffa mormor bla....
 
Idag måndag har jonna och jag varit på kyrkis på fm, var jätte mycket barn där idag tror inte jag har sätt så många där, men ändå känndes det lite ensamt när man typ inte känner någon vi saknade jessie, selma o malte där idag :)
men jonna och jag fick en lekdag ihop iaf. Gick hemåt hälsade på jonnas farmor o farfar som var hemma och blev bjudna på lunch vilket var skönt att få det avklarat... hemma sen igen lekte vi lite o jonna la sig och jag höll på med körkortet lite o sökte jobb... Men har så ont i ryggen sådär ni vet när man har feber eller något i kroppen hua hoppas de går över snart men alla andra har ju varit sjuka så varför ska jag klara mig denna gången?
 
Annars så är de dagis som står på schemat imorgon och jag får se lite hur jag mår om jag ska vila på dagen eller om jag gör lite nytta får se:)
 
nu väntar snart sängen känner ja! fortfarande inte kommit ifatt från helgen :)
Har ni haft en bra helg?
 
//jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela