Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Lördag kväll

Publicerad 2012-10-06 20:18:13 i

Sitter o tar de lungt sneglar på körslaget o jonna är i säng så somnade nog direkt skulle jag tro!
Dagen har spenderats såhär, morgon frukost m familjen o sen begav sig jacob iväg mot skogen för de är fest med jaktlaget idag och imorgon men han kommer hem imorgon kväll iaf men om det hade varit somvanligt skulle han nog inte kommit hem förren onsdag/torsdag men så är inte fallt så blir bara festen han är med på detta året.
 
Jonna o jag gick en promenad men hennes gammelfarmor och farfar blev en fika/lunch på blå jonna åt verkligen upp allt o de händer inte ofta ska jag säga! så väldigt skönt, Vi gick hemmåt igen o hon somnade i vagnen så hon fick stå på altanen o sova i friska luften idag och även jag satte mig där och bara njöt av solens strålar, och även julia (katten) fick komma ut en sväng vilket hon uppskattade.
 
Fick då inget städande gjort idag som jag tänkte göra när jonna sov men vad gör de? På em kom våra vänner sara,daniel och deras izabel hit och lekte väldigt trevligt m lite sällskap:)
 
Imorgon är det kalas som står på schemat daniel kommer och hämtar oss (tack snälla) så vi kan komma ut dit och fira iza som fyller 3 nästa vecka:)
 
nae nu ska jag slappa, plocka fram lite pringels o cola och bara slappa! :)
 
/jasmine

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2012-10-06 22:21:24

Helt rätt att att bara njuta när man kan. Städningen finns alltid kvar till ett senare tillfälle=). Ingen fara med körningen, du vet att att det är bara att fråga om det skulle behövas.

Kram Sara

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela