Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Kylig morgon

Publicerad 2012-10-30 10:46:32 i

Även att det visar att det är 5+grader så kändes det kyligt idag när vi gick till dagis.
Har inte hänt så mycket sitter och häller i mig varmt the fryser idag, annars ska jag på möte somsagt sen o hoppas på en fika efteråt:)
 
nae om man skulle ta o sätta sig med lite körkortsteori igen om man blir något klokare haha puh är så svårt att sitta o lyssna på en berättar röst men aja ska ge det en chans iaf o börja läsa i böckerna med..... för orkar inte med att inte har körkortet allt skulle vara såå mycket lättare (men vad fet jag skulle bli haha) men aja får se ska göra ett försök igen iaf så får vi swe var de leder inte så lätt nar man inte har något stöd direkt men men så är de...
 
 
//jasmine
 
Taget för någon vecka sen, myspys, kan säga att de var lite tungt! :)

Kommentarer

Postat av: jessie

Publicerad 2012-10-30 15:27:52

Du får komma hit och läsa så hjälps vi åt :)) Du kommer klara det där galant!

Svar: ja kasnke behövs ;) men så svårt de är när de är ganska tråkig teori liksom...
Jasmine

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela