Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Kallt brr...

Publicerad 2012-10-09 19:59:48 i

hej på er där ute!
vad kallt de är idag visst? ucha tog cycklen imorse till dagis men åhh vad jag frös kände inte mina händer.
åkte med vännen jessie hem till henne en liten stund innan jag skulle ner på möte på af.
mötet gick iaf bra pratade om lite olika praktikalternativ så nu får vi se om någon vill ha mig eller inte!
 
regnet börja dugga lite lätt närmötet tog slut så cycklade hem, plockade lite o somnade givetvis i soffan med två mysiga katter på var sin sida om mig men vad är de med mig är så trött jämt! något är de ju som inte stämmer helt klart! men men så är de med det.
 
tog vagnen o hämtade jonna så vi inte skulle frysa så mycket iaf men ja givetvis duggade de då med uch..
när jag kom till dagis satt jonna o lekte med lera hon hade inte riktigt tid att gå hem idag men tillslut så sa ja nu går vi hem va? ok sa hon så var de inte mer med de :)
 
hon somnade i vagnen troligen för hon vägrat sova på dagis idag men de gör ju faktist inte mig så mkt.
en liten fika hos svärmor på em med mycket trevlig o jonna körde gärnet där med haha.
 
detta är väl kort och gott det som hänt idag.
 
igår var vi på kyrkis en sväng mycket trevligt, jonna hade sina små stunder då hon bråkade om sakerna hon hade först ansåg hon suckmen kändes som det var flera barn som kände av att det var måndag ;)
 
blev en liten lunch på blå för barnen (selma o jonna) vi lyckades pricka in rätt i lunchrusningen men tjejerna var så duktiga relativt lugna o lyssnade bra vad ska man begära av spralliga små ben liksom.
 
detta får nog räcka vet inte riktigt vad jag ska skriva om idag mer än att jag har ont i mina händer kalla o stela hua får nog göra lite the o värma mig med, ha en trevlig kväll allesammans!
 
//jasmine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela