Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

guess how much i love you

Publicerad 2012-10-18 22:22:45 i

Guess How much I love you,
Oh I dont think you could guess,
I love you as wide as my arms will reach.
I love you as high as my arms will go,
And if i were to stand on my hands,
I'd love you all the way up to my toes.
I love you as high as I can jump.
I love you all the way down the road and across that old river.
I love you to the moon.
And back.
Kira Williams
 
tycker om denna så otroligt mycket ock ännu mera böckerna! dom är så fina!
måste verkligen införskaffa dom alla har bara gissa hur mycket jag tycker om dig våren
 
har även en ide att skissa av någon bild av dom kaninerna o sätta upp i jonnas rum får se lite var ju ett tag sen jag satt o höll på med de tar ju ett tag för det att komma tillbaka.. och ja jonna älskar dom med hon vill alltid (dom kvällar vi läser) att man ska läsa den boken när hon ska sova <3.
 
//jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela