Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Fredag

Publicerad 2012-10-26 20:22:23 i

Dagens morgon var jätte mysig satt o myste i soffan framför barnprogram m jonna i knät jätte länge, sen började tiden ticka iväg och vi åt lunch o gav oss iväg ner mot viken en sväng mötte upp jessie o barnen på lekparken men barnen tyckte inte de var så kul antagligen lite trötta och sen att de blåste så mycket där nere så blev en sväng till blå för fika ist mycket trevligt.... gick sen till inredet där jag hittade två jätte fina glasljusstakar mycket nöjd men var lite pyssel att få fast ljusen men med folie,papper och klet så gick det :)
 
när vi gick hem somnade jonna så körde genom så hocn fick sova ute på altanen ist när solen var framme, så på med stifltelsen, och satte mig sen där ute o bara njöt var så otroligt skönt att bara sitta där, och tog även ut ena katten en stund så hon fick lite frisk luft...
 
imorgon är det övning för jacob på fm så tror att de blir en fika m svärmor ev men får se..
 

En liten tröttis på lekparken
 

Julia jagar löv
 
Sovandes gott i höstluften
min utsikt, fast himlen var ljusblå o solen sken
fick inte med det på bild fattade inte hur man skulle ställa in ;)
Syns lite dålig men nu flyttar fåglarna
 
 
//jasmine
 

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2012-10-26 20:48:41

Tjusiga bilder=)!

Svar: Tack tack sara :)
Jasmine

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela