Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Fredag kväll...

Publicerad 2012-10-05 22:22:16 i

Gokväller!
 
snart har även denna fredag passerat dagen har varit väldigt lugn! jonna o jag hade mysmorgon fick inte så jätte mycket gjort men lek uppe i hennes rum bestående av kojbygge vilket är prio ett lek just nu för tillfället iaf:)
 
var ju ett sånt strålande väder idag hade planerat att ut å gå en långpromenad eller något i den stilen men iaf hade en såndär kännsla ja kan inte sätta ord på de men kollade i förrådet jo men visst! ingen vagn som jag trodde,  hade sambon glömt ännu en gång att lägga ur vagnen från bilen så tja fick bli en liten promenad iaf till lilla lekparken ligger bara en lite bit här ifrån så jag var säker att jonna skulle orka gå. Så packade på oss kläder och självklart dockvagnen med både dockan,kissen o allt vad de va som skulle med.
 
Väl framme på lekparken såg ja att dagmamman var där gu vad bra tänkte jag! hon fick låna grejorna som hon hade vilket var mkt intressant och hon lekte lite smått med dom barnen vilket var bra. Klockan började ticka mot lunch sp hem o värma på lite mat och herre jösses var BRA jag är idag prick halv tolv satt vi och åt! helt otroligt att jag lyckades jo de är ju såhär att dom äter ju den tiden på dagis så försöker väl hålla mig till den men brukar inte lyckas något vidare bra om man säger så! en ganska lugn måltid utan en massa bråk vilet jag var väldigt glad för är så himla påfrestande när hon håller på o styr kommer väl aldrig att vänja mig vid det även att hon alltid har hållit på så även om folk inte verka tro på oss om de men dom som sett henne vet hur hon kan vara! ;)
 
Trötta o lite slöa men här finns de ju bara stora tjejer (vilket av någon anledning sover inte stora tjejer) har lilla fröken fått för sig men vi gick iaf upp o vilade i våran säng o vips så sov vi båda två, GU så skönt!!!
 
vaknade i ett ryck av att mob ringde irriterande! J hade slutat för dagen, aja försöka somna om igen hade inte varit helt fel men men ligga o slumra gick ju de med:)
 
Eftermiddagen blev de fika på blå, lek i lekparken vid hamnen, gå runt o njuta av den underbara höstsolen och blev även en visit till lotta.
 
En riktig mysdag helt enkelt! nu väntar snart sängen iaf fårse vad vi ska göra imorgon jonna o jag är själva så är de någon som umgås säg till! :)
 
//Jasmine
 
 
Helt okej bilder ändå för att vara från mob måste ju verkligen ladda kameran!
Fin fina jonna i sin kappa o stövlar måste ju passa på att användas när man inte kan ha dom kläderna till dagis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela