Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

fina höstmorgon

Publicerad 2012-10-11 09:51:29 i

 
Ännu en vacker höstmorgon! helt underbart att gå i detta väder, kyla bet lite i kinderna idag men var ändå ganska skönt, jonna fick ta sina fodrade överdragsbyxor idag tänkte är väl skönast när man sitterstilla i vagnen:) hon ville gå idag med men hon trillade o slog i händerna så blev inte långvarit så blev vagnen iaf.
 
Idag verkade som om jonna verkligen ville vara hemma först nu på morgonen sa hon att hon inte ville till dagis o sen när vi väl var där så ville hon hem:( de kändes inte så jätte snällt men hon har de ju bra där bara jag har gått tror och hoppas jag iaf.
 
Nu när kylan börjar komma inser jag att lilla j ytterkläder inte räcker till man vet ju inte om de ska bli en lång höst innan vintern kommer så man börjar med overall eller hur de blir så igår satt jag och klicka hem denna som är här nedanför tycker den är så fin! tyvärr ska man väl säga så finns den här i butik i viken så är väl många barn som kommer ha den men aja skitsamma jag gillar den iaf! så om jag har lite tur får vi hem den imorgon o hoppas att det passar!
 
Annars idag ska jag väl plocka lite i vanlig ordning duscha o göra mig iordning lite, o efter dagis idag är det öppna förskolan som gäller som både jonna och jag tycker är trevligt :)
 
Nu är det lite frulle som gäller mums kokt ägg o får nog bli en kopp varm oboy.
 
//Jasmine
 

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2012-10-12 08:28:45

Snyggt regnställ! Vilken affär är det du pratar om?

/Sara

Svar: sportringen tror ja de heter det brevid inredet har massa fina saker kläder/skor osv :)
Jasmine

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela