Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Fina dag

Publicerad 2012-10-17 13:44:41 i

Är en jätte fin dag idag! men har inte varit ute mycket idag iaf jonna var inte så sugen på att gå vi gick en kortis runt kvatert typ o sista biten var hon vansinnig över att jag tyckte att hn kunde gå hon hoppade o gick framför mig allt för att jag skulle bära henne och vips så var vi hemma hon kunde visst gå iaf ;) något arg men gick gjorde hon... la henne så nu ligger hon och sover så ja ska fortsätta plocka o fixa lite o försöka se botten i tvätthögen...
 
Ikväl lska jag se kalla fakta iaf, får lite ont i magen över de men måste o vill verkligen se de eftersom man själv har praktiserat där under en tid så vill verkligen se de.....
skriver säkert ikväll om vad jag tyckte om de.
 
/jasmine

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2012-10-17 19:53:58

Hej,

hörde om Kalla fakta av en klasskamrat, hon berättade vad det skulle handla om. Får se om jag tittar på det eller inte. Jag vill se det men får se om jag orkar då det varit en lång dag=) Får fråga dig annars vad de sa på programmet.

/Sara

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela