Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

En såndär dag..

Publicerad 2012-10-29 21:23:12 i

Ja just de en såndär soffhäng dag har det varit idag, steg upp ganska tidigt men vaknade med en huvudvärk igen hatar verkligen att göra det o kontigt nog verkar det hända oftare igen :/... jonna sov i ca 2h idag kände att hons kulle få sova ut iaf så blev en liten lunch och sen ut efter mycket övertalning gick bara en liten kortis bort till banvallstugan o tillbaka räkte gott och väl för hua vad de blåste kallt men jonna gick själv endel och åkte vagnen vilket var mitt mål att vi skulle få lite frisk luft iaf...
 
när vi kom hem knackade det på dörren in komemr hennes farbror som hon tycker om så himla mycket så blev lite lek och imorgon ska han ev hämta henne på dagis då jag ska på möte på af..
så somsagt så har det inte hänt så jätte mycket idag hade tänkt att få så mycket gjort idag men nae inte det....
 
just nu sitter jag och se på csi o bara tar de lungt men de var allt för idag.
 
//jasmine
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela