Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Bulldegen är satt

Publicerad 2012-10-19 12:05:03 i

Ja det är precis vad jonna och jag har gjort, så här vankas de bullar :) nu står iaf degen o jäser o hoppas det blir bra, jonna fick hjälpa till o röra o hälla i mjölk o mjöl och ännsålänge har de gått bra.
 
Annars inte så jätte mycket planerat just nu, väderet är inte så jätte roligt kan jag ju inte direkt påstå så bli väll inte ett tag iaf men ut en sväng måste vi väl sen o få lite luft.
 
nae har inget vettigt direkt att skriva just nu inget intressant direkt heller :)
 
/jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela