Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Bra dag

Publicerad 2012-10-18 19:43:27 i

Nu har snart en gasnka bra dag passerat..... morgonen började väl sådär jonna hade tänkt ta sovmorgon så känndes inte så kul när jag fick väcka henne vid 8, bruakr ju gå mot dagis halv nio så blev lite stressande men aja blev lite sena men gjorde ju itne så mycket hade ju inte direkt någon tid att passa :) så när hon väl var lämnad gick jag mot sandströms (där jag jobbade förrut) o pratade lite, sen begav jag mig till min vänn jessie vilket var mycket trevligt o tror selma blev glad o se mig iaf inte kul o vara sjuk stackarn......

Hämtade jonna, gick till öf, lek och bus där men jonna var väldigt trött så hon orkade inte fullt ut som hon brukar och vi hade turen att jacob slutade vanlig tid idag så han hämtade upp oss.
 
Och NU har jag fått hem jonnas nya jacka+byxor och dom passar! gu vad skönt för hennes jacka hon har nu är i minsta laget men den är ju inne på sin 3e säsong.
 
Morgondagen kommer min mamma upp för hon ska passa jonna på lördag då vi ska till Skövde en sväng.
 
/jasmine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela