Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

12/10

Publicerad 2012-10-12 07:55:31 i

Idag är de min dag elelr njae kasnke inte men min födelsedag iaf, hela 23 blir man idag.
annars så ska ev mina förräldrar komma idag, bjuda på mat o lite så de ska bli trevligt.
Jonna hade lite feber igår när vi kom hem fran öf vilket jag misstänkte för hon var lite varm, o hon känns lite varm idag med men springer runt ändå o verkar inte direkt påverkad men ksa väl kolla hur hög den är iaf om de kan behövas något nedsättande...
 
hej så länge iaf
 
/jasmine

Kommentarer

Postat av: lizette

Publicerad 2012-10-12 22:39:11

Grattis:) Hoppas du haft en trevlig födelsedag!

Svar: Tack, hade en toppen bra dag:)
Jasmine

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela