Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Torsdag

Publicerad 2012-11-08 11:22:03 i

Idag ska vi äntligen ge oss ut o beblanda oss bland folk:) jonna var bara lite svullen igår men inget som rann från ögonen och även idag är hon fri så blir öppnaförskolan i em som hon längtar hon pratar om kompisen selma o hennes lillebror att dom är där men kan jag ju inte svara på mer än att vi får se kasnke :)
Nu tar hon iaf en liten powenap lite motvilligt men visst somnade hon, även att hon inte kunde sova som hon sa....
idag har vi inte gjort så mycket tagit det lungt tagit en dusch tillsammans, börjar bli så skönt att hon förstår att om hon bara lyssnar på vad jag säger så får man inte vatten i ögonen så det gick jätte bra idag utan tårar o ledsamheter.
 
Jag sitter själv nu o ser på malou efter tio men ska väl hänga tvätten o stoppa in en ny detta eviga tvättande att de aldrig tar slut;) men tänker posetivt hur jobbigt de var när vi bodde i gamleby o de fanns endast lediga tider på helgen att tvätta o att slippa gå i alla trappor man glömmer fort....
 
Hade velat åka hem i helgen men går tyvärr inte denna så hoppas vi kan åka nästa helg vore skönt även att det blir bara en dag typ som man kan göra saker på för fredagen är ju bara att åka på.
 
En annan sak som jag stör mig något fruktansvärt på jag har hitta en skänk jag vill ha verkligen älskar den men govetvis svarar hon inte även att hon har kvar annonsen blir så irriterad för jag vet allt jag aldrig kommer hitta en sån igen och den skulle ju vara såååå perfekt skit också!!  men men jag försöker sakta släppa det men går inge vidare bra haha...
 
nae justdeja tvätten,diskbänken osv osv
 
 
//Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela