Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

tisdagkväll

Publicerad 2012-11-13 19:09:43 i

dagen började med promenad till dagis och idag fick vi sällskap av svärmor/farmor o casber/farbror och såklart hunden ebba trevlans att slippa ga själva varje dag, men vad kallt de va! frostigt o halt tur att vi bytt till vinterdäck iaf:) så när jag kom hem så blev det frulle o sen började jag plocka här hemma lite kvar men aja blir alltid nytt varje dag att städa iordning.... fick även sällskap när ja skulle hämta jonna så vi smög in på dagsi o jonna satt o lekte så fint med pippihuset o tillhörande figurerna hon blev glad när hon såg oss men när vi skulle klä på oss spårade de ur förstår inte varför hon ska vara så svår att få på utekläderna någon såkallad "fas" eller rent av trots skulle jag tro när vi väl var påklädda begav vi oss till lilla blå med en sur/trött jonna som skulle sitta ivagnen m fördragen suflett så ja vi beställde iaf o tillslut så ville hon vara mad och var glad o go somhällst tills vi skulle klä på oss igen herre gu! säger ja att de ska vara så svårt! både lisa o jag försökte men att klä på en lealös arg tös är inte de lättaste! men tillslut lyckades vi iaf.. gick hem o typ började med mat o jonna slappade i soffan för hon var super trött men så går de om man envisas med att inte sova på dagis även om det är bäst för henne.
 
Nu sitter jag bara o slappar, jonna sover så allt är lungt här hemma ska väll fortsätta mitt sökande efter den perfekta skänken/bänken haha ;)
 
 
//jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela