Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Tisdag

Publicerad 2012-11-20 10:56:49 i

Helgen passerade alldeles för fort somvanligt hade det bra o trevligt där hemma iaf.
Igår hade jag möte på af så får se vad vi ska göra endel avslag som ev kan gå i jan ist men får se vart jag kommer hamna med praktikplats får se helt enkelt vart jag ska göra börjar bli så less av de här tappat lite ork liksom att söka jobb osv går i vågor hela tiden men är nere i någon svacka just nu för ucha orken finns inte när man ändå inte är tillräckligt bra..... hade tur iaf att mimmi (jonnas gammel farmor) kunde ta henne under tiden men tyvärr somnade hon när vi gick hemmifrån o sov ända tills vi skulle gå hem så de var lite synd, vi kom till kvarnen ca så vaknade hon så kände ja att ska ja hem o stressa med någon lunch eller göra det enkelt för mig så hon får äta på lilla blå ist och fick bli det så hon var jätte duktig inget bråk eller något där nere o oftast går de ju bra när det bara är hon och jag där nere. medans hon åt så fick jag dricka kaffe :)
 
Sen efter de ville hon gå till lekparken och jag hade ändå inget planerat för dagen så gick dit o hon åkte kana jätte mycket vilket hon har varit lite smårädd för :) väl hemma så tog vi det bara lungt jonna lekte lite o sen slappade vi bara för hon var väldigt trött.
 
middag o bad avklade jag o när jonna lagd o hade somnat dör jacob upp han hade haft övning och varit på larm, så blev att se på baksmällan på tvn o bara ta de lungt de var min/vår måndag:)
 
 
nae om man skulle göra någon nytta innan man ska hämta jonna o sen spendera em på lekparken en stund :)
hoppas ni har haft en bra helg där ute :)
 
Och ja visst blir man glad när de föds små småttingar, en god vänns bebis kom äntligen i lördags så ett stort grattis till dom! vi är så glada för eran skull
 
//Jasmine
 
 

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2012-11-22 11:00:04

Du är visst det tillräckligt bra, faktiskt bättre än bra! Glöm aldrig det! Sätt upp dig på vikarielistan i viken eller vikariebanken i stan. Vikariebanken i stan har ju som så att man sätter upp de tider man kan på sin egen sidan på deras hemsida. Så gjorde även jag när jag inte hade körkort, satte upp tider utefter busstiderna så jag hann dem när jag skulle jobba. Man kan göra så också att man kan klicka i en ikon på sidan som säger att man måste veta dagen innan om man ska jobba. Men glöm inte att du är bättre än bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela