Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Tisdag, en vecka sen sist

Publicerad 2012-11-27 09:38:26 i

oj nu var det ett tag sen jag skrev igen...
har nog inte hänt så mycket iaf inte till att värt att nämna
men en glad nyhet äör iaf att jag äntligen har fått en praktikplats, på ett cafe/restaurange ska bli spännande ringde nyss till dom o hon jag pratade mär jätte trevlig o posetiv vilket kändes skönt så ska dit på torsdag en sväng o visa upp mig tänkte jag så man inte är helt nu på måndag:)
 
imorgon ska jag med en vän in till stan o hjälpa henne lite när hon ska till sjukan med ena barnet så ska jag vara lite stöd o ta hand om minstingen så de ska nog gå bra, det med skönt när man kan hjälpa till lite.
 
idag fick vi även skjuss till dagis gu vad skönt ibland har man turen på sin sida! när vädret verkligen inte är på topp hade föreställt mig genomsur när jag kom hem men de slapp jag idag iaf och vid lunch tid ska vi mot dagis för det är dropp in så föräldrarna får vara med o se vad barnen gör osv så då ska svämor/farmor med.
 
nae har väl inte så jätte mycket att skriva om nu ska väl försöka fi i mig lite frukost vore väl kasnke bra..
 
/jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela