Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

snart även denna dag slut

Publicerad 2012-11-20 19:31:11 i

alltså dagarna springer iväg helt sjukt jag hinner verkligen inte med känns det som eftersom man inte är så effektiv när energin inte är på topp.
Men idag iaf efter dagis så mötte vi upp en vän nere vid lekparken o då var kl ca 14 o var där till 16 ca så mycket bus blev de o även humöret svajade mot slutet på dom små men vad kan man räkna med efter en lång dag o det har ju varit så mörkt idag med! så våd lekplatsen fikade vi lite elelr barnen gjorde jag fick med mig lite frukt men jonna tiggde till sig en macka ist konstika unge hon äter verkligen inte bröd här hemma far alltid kasta de för att de går aldrig åt men om det erbjuds hos någon annan så går de bra?? :)
 
annars inte så mycket som händer ikväll försöka få i sig lite the så man får upp värmen fryser något fruktansvärt....
 
//Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela