Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Onsdag...

Publicerad 2012-11-28 18:17:18 i

Promenerade i det fruktansvärda regnvädret imorse o envisa jonna skulle absolut gå en bit även att det var kallt o blött vilket hon insåg- mamma de blååser sitta vagnen... lämning på dagis och hade lite tur att en vän kunde köra hem mig så mellanlandade i ca 30 min (tackar) o sen iväg mot storstade, promenderade med liten två varv runt sjukhuset i snövädret som sov så gott i vagnen, o sen satte vi oss inne o väntade ist o kollade på allt konstigt folk de finns!  när dom var klara med sitt besök så blev de en sväng till hageby o fika där mycket trevligt synd bara att jag inte hade mera tid, jonna skulle hämtas vid 14-14,30 men vi hann med mkt ändå måste jag säga:)
 
Hade sån tur att J ringde när jag höll på att klä på jonna att han var på g hem!
vilken tur tänkte jag! så blev en liten fika tillsammans njöt att vi kude ha de lite skönt idag bara men sååå ringde hans mob att han skulle jobba iaf även att dom hade kommit fram till annat så nu får jag se när han kommer hem ikväll antagligen ganska sent...
 
Jonna sitter iaf o ser på bompa, jag har försökt att bränna musik från en skiva till en annan men funkar inte eller så är det min spelare som inte kan läsa de vad vet jag ger upp nu iaf så får hon som ska ha de testa om de funkar hos henne har iaf provat på två olika sett/skivor.
 
Morgondagen ser ut såhär antagligen, lämna dagis, gå till praktikplatsen o prata lite, göra syntest (hoppas de finns tid), gå på viken?, hämta jonna, laga mat/städa........... hum ja troligen ser de ut såhär men man vet ju aldrig! ;)
 
 
//Jasmine
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela