Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Några dagar sen jag skrev

Publicerad 2012-11-05 19:28:05 i

NU var det dags att skriva av sig lite om vad som hänt domhär dagarna som passerat,
börjar lite kort om fredagen städade o fixade iordning här hemma, fika på blå och sen en fest för jonnas farbror på kvällen en väldigt trevlig och bra om man bortser från att jonna har blivigt väldigt arg osv dom senaste dagarna...
 
Lördag som vanligt när det höst och vinter så är jonna och jag själva hela fm då jacob jagar så jonna och jag tog det lungt här hemma tänkte gå ut o fika på lilla blå bara jonna och jag men när jag kom till kvarnen ca så hade hon somnat så jahopp vad skulle jag göra? så gick ner o satte mig vid hamnen en stund och inväntade jacob så när han kom så gick vi och lunchade på blå vilket många andra också hde plnerat tydligen för oj vad folk de var där! :)
Sen hem o göra oss klara för vi var bjudna på middag sen på kvällen ute i Danebo så spenderade kvällen där ute o jonna for runt o busade hela kvällen hon hade nog roligt iaf att vara i centrum hela tiden :)
 
Söndag åkte så vi var inne i stran lite över kl 10 för bad, en mycket trevlig vistelse jonna o iza hade så kul lagom med folk och jag hann även ta några längde vilket var skönt men ångar att jag inte körde på mera hade ju velat ha lite träningsvärk ;)  iaf sen drog vi in till centrum o mötte upp Jacobs förräldrar o sa hejdå till jonnas farbror.
Gav oss sen iväg mot babyproffsen för bakaxlen hade kommit till vagnen o vi behövde inte betala någonting så tack där "sparade" vi ca 700kr...... efter den vistelsen blev det en sväng ut till baouhouse en sväng och tillsist till Mirum hageby och jonna hade somnat i bilen så hon sov vidare i vagnen under hela tiden vi var där inne vilket var skönt att gå o kolla lite utan att ha lite dåligt samvete för att hon ska ha tråkigt.. så fyndade lite olika saker kommer upp bilder på det vid ett senare tillfälle.
 
Idag har vi spenderat dagen inne jonna vaknade med ögoninflammation hade mina aningar för efter badet igåt så började det rinna från ena ögat och idag är hon svullen o dan.... så har plockat lite men har ganska mycket kvar för jonna tyckte inte de var så roligt att styra med det idag o hon sov inte något vidare på dagen heller så får styra med det imorgon kasnke?
 
de var nog allt för idag iaf kommer nog in något inlägg imorgon med. jag har iaf haft en helt okej helg hoppas DU Har haft det med!
 
//Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela