Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

måndag igen

Publicerad 2012-11-12 22:59:13 i

Då har denna måndag passerat snart, kyrkis på fm lek o bus här hemma sen resten av dagen..
Så imorgon tar vi fart med en ny vecka med dagis och dess bestyr, har inte planerat så jätte mycket men dagarna springer iväg.
Imorgon får vi sällskap till dagis då jonnas farmor ändå ska gå m hunden så de blir trevligt att slippa gå själva.
 
Har även börjat fundera ut vad man ska hitta på i julklapp o födelsedag till jonna vad svårt det är ändå att hitta på men får se vad de blir för något o har även kommit på en super ide till både jonnas far och morföräldrar ;) kul hoppas det blir uppskatta bara och att det går at ordna men aja nog om de nu ska ja väl upp o lägga mig o vänta på att somna i bli irriterad över att jag inte kan sova och snart ska upp typ och kommer vakna upp halvdöd när klockan rin´ger imorgon pågrund av för lite sömn somvanligt...
 
 
//Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela