Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Lördag- grå dag

Publicerad 2012-11-10 10:04:11 i

Idag har vi inte så jätte mycket planerat jacob är o jagar somvanligt på lördagar o jonna o jag ser lite på tv, än så länge har vi hunnit pärla, plocka iordning lite och hon har lekt på sitt rum så får se vad vi ska hitta på...
 
Igår spenderade vi eftermiddagen inne i stan, jacob fick köte nya skor o parfys som blev hans farsdagspressent, hittade även till jonnas farfar i som han hade pratat om att han ville ha och av en ren slump hittade jag de så varför inte? :)annars så tog vi det bara lungt en bra dag
 
eller ja förrutom att jonna tappade sin bästaste lilla kanin :/ vi letade o letade men hittade den inte förstår verkligen inte vart hon släng/tappat den så har även skickat ett medelande på fb till citygallerian o ser om det finns någon möjlighet att få tag i den för inte kastar men väl något sånt?? hade iaf inte jag gjort!  så i all förtvivlan fick jonna välja ett gosedjur så en liten hund valde hon o försökte förklara för henne att du får denna eftersom kaninen är borta och vi kommer nog inte hitta den o hon förstod nog vad jag sa men de är ju ända bästaste kaninen tänk den lilla som hon har haft sen hon föddes :/ o den är borta!!  men men chansen är nog väldigt liten att vi får tillbaka den o om vi får de då ska jag nog köpa mig en lott haha!
 
det var lite om gårdagen iaf..
 
//Jasmine
 

Kommentarer

Postat av: Ellinor

Publicerad 2012-11-11 20:42:44

Hoppas kanin kommer hem igen!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela