Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

en kort tur

Publicerad 2012-11-27 19:43:56 i

Kom hem från söderköping för en liten stund sen har spanat på ett par gardiner där som jag hade tänkt köpa trode jag!! helt jäkla tomt var de såå typiskt med min vanliga tur så att säga suck! men men får hoppas de kasnke finns där när vi har vägarna förbi på söndag o hoppas att det finns då! men får se!
Fick med oss hem en helt ny uppsättning av tallrikar o muggar iafinte direkt planerat men ack så välbehövligt har tröttnat på dom vi har o verkligen hatar dom djupa tallrikarna men nu så en helt ny gu så skönt! :)
 
har börjat fundera lite vad julklapparna ska inerhålla några har vi kommit på men inte inhandlat något än men tankarna snurrar iaf så får vi se vart de slutar..
 
//Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela