Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Trötta måndag

Publicerad 2012-12-10 20:30:17 i

Ja det märks verkligen att m,an inte är van att hålla igång är verkligen super seg idag så ska nog snart gå o lägga mig o invänta morgondagen..
Har suttit o kollar lite på olika sidor för o få lite ideer till julklappar men har ingen isperation idag har du/ni någon bra sida att tipsa om så skriv gärna de!! :)
 
hoppas det inte kommer mera snö men det kan jag ju hoppas på för de lär det väl göra:/ tkr det räcker nu eftersom det är så himla svårt att ta sig fram med barnvagnen även att de inte ligger så jätte mkt så blir det ändå vråltungt! men men så är de... morgonen fungerar faktist ganska bra vi glr oss klara för o gå ca kvart i sju o är faktist ganska skönt att få en promenad om det inte öser ner och är jätte kallt såklart men värst är det på em när man bara vill hem och det tar sån tid bara för att man är trött o det är oplogat... suck men jag överlever förhoppningsvis förbränner jag lite kalorier o de behövs igen!
 
nae nog om struntprat r trött så sängen snart..
 
//Jasmine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela